Medarbejdere

Vores kolleger - fra sekretær til chauffør - er dedikerede til deres arbejde.
Genbrug og miljø er nøgleordene. God service og et smil er en del af dagligdagen hos os.

Driftafdelingen 43 96 71 41 Bestilling@tofteng.dk

“Vi har en travl hver dag og det er dejligt at tempoet er i top. Vores omgangstone er sjov og uhøjtidelig. Vi har en rigtig god team spirit hvor vi supplerer hinanden godt og hver især tager ansvar for vores kunder.”

Mikkel Tofteng
Driftschef

mt@tofteng.dk

“Vi er et team af gode kollegaer, jeg hjælper der hvor der er et behov for det, og er med til at sikre at vi betjener vores kunder bedst muligt.”

Ken Wexø
Kørselsdisponent

kw@tofteng.dk

“Kunden er altid i fokus og skal sidde med en følelse af, at jeg altid forsøger at gøre mit bedste for at hjælpe dem.”

Mie Larsen
Kørselsdisponent

ml@tofteng.dk

Jeg sidder med ansvaret for vores komprimator- og vaske–biler. Min hverdag går op i en højere enhed, når kunderne bliver ekspederet, og der bliver tømt og vasket, som der er aftalt.

Laila Larsson
Kørselsdisponent

lla@tofteng.dk

“Jeg yder altid mit bedste for at leve op til kundens behov og forventninger. Vores kunder skal være glade og tilfredse med den service jeg levere over telefonen.”

Sara Jensen
Logistikelev

sj@tofteng.dk

“Det er mit ansvar at holde styr på vores flak- og kran-biler. Den daglige kundekontakt er betydningsfuld for mig og det er vigtigt at jeg kan få opgaverne løst, så kunden får den bedste og billigste løsning - hver gang.

Lars Larsen
Kørselsdisponent

ll@tofteng.dk

Driftsupport

“Jeg fakturerer vores kunder og forsøger at holde styr på alle indkomne sager, så de bliver behandlet hurtigt og effektivt. Det er vigtigt, at vi hver dag opnår vores kvalitetsmål, så vi lever op til kundernes forventninger.”

Jeanette Honore
Driftsassistent

jh@tofteng.dk

 

Salgsafdelingen 43 96 71 41 Salg@tofteng.dk

”For mig er den store udfordring, at skabe balance mellem kundens ønsker til en affaldsløsning, og hvad der er muligt. Begge parter skal helst føle, det er en god aftale, der er indgået - både løsnings- og pris-mæssigt. Kvaliteten skal også være i top.”

Clauz Petersen
Konsulent

cp@tofteng.dk  tlf. 43 27 03 32

”De gode relationer skabes gennem en troværdig og nærværende dialog. Min hverdag er præget af en god og konstruktiv kontakt med vores kunder og min vigtigste opgave er at finde en løsning der lever op til dine behov”

Leif Pedersen
Konsulent

lbp@tofteng.dk  tlf. 27 78 54 20

“Den bedste platform skabes med en imødekommende, åben og ærlig dialog. Vores samarbejde skal bygges på tryghed og gennemsigtighed. Så lad os sammen sætte din virksomhed i fokus."

Camilla Standfield Hunter
Key Account Manager

ch@tofteng.dk  tlf. 43 27 03 39

Administration

Ligesom der skal være kvalitet i salget og driftafdelingen, skal vi også præstere kvalitet i forhold til vores leverandører. Det er et vigtigt parameter for mig i mit daglige arbejde.

Lene Nielsen
Økonomaassistent

ln@tofteng.dk
tlf. 43 27 03 33

En af mine vigtige opgaver er at sikre, at vores regnskab er 100% korrekt, så vi altid kan træffe vores beslutninger på et korrekt økonomisk grundlag. Samtidig sikre at vi et samlet team, så vi bedst kan servicere vores kunder og leverandører.

Peter Vilhelmsen
Økonomichef

pv@tofteng.dk  tlf. 43 96 71 41

”Vores mission er at tilbyde konkurrencedygtig og miljømæssig korrekt affaldshåndtering, der giver kvalitet for vores kunder. På den måde bliver vi opfattet som en organisation af troværdige personer, der leverer faglig kvalitet til konkurrencedygtige priser.”

Henrik Tofteng
Direktør

ht@tofteng.dk

”Min fornemmeste opgave er at arbejde på alle fronter for at vi bliver bredt anerkendt som affaldsvirksomhed. En virksomhed, der løbende udvikler og omsætter idéer til glæde for vores kunder.”

Birger Jensen
Salgschef

bj@tofteng.dk  tlf. 43 27 03 31