Medarbejdere

Vores kolleger - fra sekretær til chauffør - er dedikerede til deres arbejde.
Genbrug og miljø er nøgleordene. God service og et smil er en del af dagligdagen hos os.

Driftafdelingen 43 96 71 41 Bestilling@tofteng.dk

“Vi har travlt hver dag. Det er dejligt, men heldigvis har vi en rigtig god team spirit. Vi supplerer hinanden og tager hver især ansvar. Omgangstonen er sjov og uhøjtidelig.”

Mikkel Tofteng
Driftschef

mt@tofteng.dk

“Vi er et team af gode kollegaer, jeg hjælper der hvor der er et behov for det, og er med til at sikre at vi betjener vores kunder bedst muligt.”

Ken Wexø
Kørselsdisponent

kw@tofteng.dk

“Kunden er altid i fokus og skal sidde med en følelse af, at jeg altid forsøger at gøre mit bedste for at hjælpe dem.”

Mie Larsen
Kørselsdisponent

ml@tofteng.dk

Jeg sidder med ansvaret for vores komprimator- og vaske–biler. Min hverdag går op i en højere enhed, når kunderne bliver ekspederet, og der bliver tømt og vasket, som der er aftalt.

Laila Larsson
Kørselsdisponent

lla@tofteng.dk

 
 

Driftsupport

“Jeg fakturerer vores kunder og forsøger at holde styr på alle indkomne sager, så de bliver behandlet hurtigt og effektivt. Det er vigtigt, at vi hver dag opnår vores kvalitetsmål, så vi lever op til kundernes forventninger.”

Jeanette Honore
Driftsassistent

jh@tofteng.dk

 

Salgsafdelingen 43 96 71 41 Salg@tofteng.dk

”For mig er den store udfordring, at skabe balance mellem kundens ønsker til en affaldsløsning, og hvad der er muligt. Begge parter skal helst føle, det er en god aftale, der er indgået - både løsnings- og pris-mæssigt. Kvaliteten skal også være i top.”

Clauz Petersen
Konsulent

cp@tofteng.dk  tlf. 43 27 03 32

“Den bedste platform skabes med en imødekommende, åben og ærlig dialog. Vores samarbejde skal bygges på tryghed og gennemsigtighed. Så lad os sammen sætte din virksomhed i fokus."

Camilla Standfield Hunter
Key Account Manager

ch@tofteng.dk  tlf. 43 27 03 39

Administration

Ligesom der skal være kvalitet i salget og driftafdelingen, skal vi også præstere kvalitet i forhold til vores leverandører. Det er et vigtigt parameter for mig i mit daglige arbejde.

Lene Nielsen
Økonomaassistent

ln@tofteng.dk
tlf. 43 27 03 33

En af mine vigtige opgaver er at sikre, at vores regn-skab er 100% korrekt, så vi altid kan træffe vores beslutninger på et korrekt økonomisk grundlag. Samtidig sikre at vi et samlet team, så vi bedst kan servicere vores kunder og leverandører.

Peter Vilhelmsen
Økonomichef

pv@tofteng.dk  tlf. 43 96 71 41

”Vores mission er at tilbyde konkurrencedygtig og miljømæssig korrekt affaldshåndtering, der giver kvalitet for vores kunder. På den måde bliver vi opfattet som en organisation af troværdige personer, der leverer faglig kvalitet til konkurrencedygtige priser.”

Henrik Tofteng
Direktør

ht@tofteng.dk

”Min fornemmeste opgave er at arbejde på alle fronter for at vi bliver bredt anerkendt som affaldsvirksomhed. En virksomhed, der løbende udvikler og omsætter idéer til glæde for vores kunder.”

Birger Jensen
Salgschef

bj@tofteng.dk  tlf. 43 27 03 31